tirsdag 14. april 2015

Noen ganger.....






Har dere det som meg?


Noen ganger har jeg så mye gøy jeg kan gjøre, 
at jeg ikke får gjort noe.
I dag er det en sånn dag!

Derfor starter jeg med å vise dere 

noen bilder fra i går kveld.
Da hadde jeg besøk av 
skjønne damer fra Kristiansand!
Latter og god prat med venner, 
blir alltid en god opplevelse!
Tusenfryd ble kveldens pynt på bordet!

Noen ganger skulle jeg hatt
 et større salongbord i finstua...

Gjestene har dratt.
Stua er ryddet.


Jeg setter meg i stolen og gleder
 meg over en koselig kveld.

Klarer ikke å legge meg med en gang,
 må la roen senke seg...




I dag tok jeg inn litt vår på kjøkkenbordet.
Ei grein fra ripsbusken i selskap med en hvit Anemone.
Glassenglene kjøpt i et atelier i Skagen.

Tenke at en kvist fra hagen kan gi så mye glede!

Nå blir det en tur ut i hagestua!
Jeg tar med meg strikketøy.
Finner fram hagehansker.

Jeg fryder meg over alt som "popper" opp av jorda!


Bilderesultat for sølvhjerter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar