søndag 22. februar 2015

"Det kribler så i kroppen!"


Hei på deg, her er mitt nye prosjekt!
Nå er jeg i gang med mitt andre strikke-pledd,
og dette skal jeg gi bort til ei som fyller 40år i mai.
Dette blir et pledd hvor hver maske er fylt med kjærlighet!
Litt barnlig tanke: Hvor mange masker har jeg
strikket når pleddet er ferdig? 



I dag på den siste søndagen i februar ble det så
vår-stemning at jeg kunne sitte ute å strikke!
Nesten vindstille og jeg kunne kjenne
sola varme. Lurer på om den vinterbleke
fargen i ansiktet fikk litt brunfarge i dag?


Den som venter på noe godt......kan vente lenge!
I dag som jeg var ute i hagestua for å strikke og
nyte den deilige vårsola,
kom jeg på at jeg hadde stående noen flasker
med "tomtebrygg", og der;
under bordet pakket inn i pledd, stod det fem flasker!
 Jeg ble litt skuffet over at  "tomtebrygget" var uten "futt" til jul,
  Gleden ble stor da jeg i dag kunne drikke mitt eget "tomtebrygg"
med "futt",perfekt skum og god smak!
O'lykke :-)

Ett søtt øyeblikk!
Venninnetreff med latter og prat,
mimring og oppdateringer.
Kveldens vertinne serverte denne kaloribomba!
En sjokoladekake med mascaponekrem,
mye sjokolade, lurer på om det var 70% sjokolade,
så da klarte vi fire venninner
 å spise nesten en halv kake i løpet av kvelden.
Vi var veldig enige om at dette var en sunn kake!

Skal prøve å få oppskriften!



Det er bare så utrolig deilig med små vårtegn!
Her våkner noen Krokus til liv!
Kanskje er de hvite eller lilla.........


Styrke er evnen til å bryte en sjokoladeplate i fire deler med bare hendene,
 og så bare spise én av
delene!" 
Sitat av Judith Viorst  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar