tirsdag 10. februar 2015

Hva er din hverdags-glede?


Har det begynt å våres der du bor?
Her om dagen måtte jeg åpne opp vinduet
for å få med meg vakker fuglekvitter!
Er usikker på om jeg tør å tro på
at våren er kommet?
Når jeg tar en titt i hagen,
så er faktisk Krokusen begynt å spire, 
men jeg har på følelsen av at det kan komme 
en liten snø-periode til,
det er jo tross alt bare 10.februar!


Med små vårtegn ute, gleder jeg meg også over vårlige farger inne!


Det er blitt en god stabel med grytekluter, og snart skal dere få se mitt neste prosjekt,
eller jeg har faktisk to prosjekter jeg går å tenker!


Det er så spennende tid vi går i møte!
 Mange underverker som kommer igjen
år etter år!




Herlige farger som gjør godt i sjelen og hjerte blir varmt!



"For noen er verden lyseblå, for andre er den mørke-grå.
 Jeg tror det er ens humør som gir verden den rette kulør!"


Ønsker deg en fargerik dag med godt humør!



2 kommentarer:

  1. Å ja Guro, det var veldig vårlig i dag! Det var lyst til og med etter middag!
    Jeg gleder meg så vanvittig til det går an å sitte ute........
    Så fine grytekluter, herlige farger.
    Vi får nyte "våren" mens vi har den, så gøy at vi treffes til lørdag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det blir kos å treffe dere til lørdag!
      Er det lov å ta med seg strikketøyet?
      Kos deg med alle slags vårtegn du møter på din vei!
      klemklem

      Slett