onsdag 13. mai 2015

Hysj, kan du høre at det gror?


       
                           Underlig at en kan bli så glad og takknemlig
                                        for to pakker med tullipanløk....


                           Dette ble akkurat så vakkert som jeg håpet på,
                 bortsett fra at jeg hadde glemt hvilken farge disse skulle bli!



                           ....og her dukker det også opp tullipaner.
                       Idag ryddet jeg ved inngangspartiet, spylte og
                                     litt omplassering måtte til.



                              Endelig fikk "Dronning Ingrid" kommet ut!
                                  Disse blir plassert ved inngangsdøra.
                              Da står de under tak, og der trives de godt.



Må bare vise dere dette bildet igjen.
I går var det sesongåpning av tv-programmed
"Grønn glede" og seerne kunne sende inn vårbilder på instagram,
og jammen dukket ikke mitt bilde opp på skjermen.
Må jo si at det er litt stas:-)


"Glede beruser!"

sitat Knut Hamsun

3 kommentarer:

  1. Så flotte tulipaner i mange fargar.
    Og så flott å få bildet sitt på TV skjermen !!
    Eg såg desverre ikkje det programmet.

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, nå gror det i rekordfart!
      Jeg blir rett og slett i veldig godt humør av alt som skjer i hagen om dagen.
      Ønsker deg en fin vårhelg i hagen, Anne Mari!

      Slett