tirsdag 23. juni 2015

Bli med inn i min hage og gå barbeint i gresset......



Velkommen til oss!


Nye buskroser fikk bli med hjem etter en tur på Mester-grønn.



                                    



            Hagerommet!        
                                                                              



Nå tror jeg vi kan tro på sommeren...


Nå er hagen på det fineste.
Fortsatt frodig og grønt.





                                     Rom i hagerommet.                                                      

Sitte ned og se opp.
Venter spent på Pionvalmuen.
La humla suse i Salvien.
           
I dette innlegget ble det mange bilder fra min hage.

Så mye som skjer om dagen.

Noe forfallent arbeid må ryddes opp i, og vi
er kommet godt i gang på "To do"-listen,
men hygge og kos er viktig for at vi skal trives.

Jeg håper du finner mange gode øyeblikk i din hverdag.

Hører du myggen summe? Betyr det at du kan høre.

Har du jord under neglene og grønske på knærne,
da betyr det at du har en hage å stelle i.

Er du solbrent på nesa?
Da har du kanskje sovnet i sola
og glemt å smøre deg med solkrem?
Det betyr at det er sommer!


Takk for følget og mi sees plutselig igjen!














1 kommentar:

  1. Så nydelig hos dere, de valmuene så flotte ut, har du sådd?
    Her starta jeg ferien med halsbetennelse og sommerbesøk av Maria og Linnea, ikke så mye som er på stell hos oss enda, satser på bedring etter hvert......
    Ha en fin helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett