torsdag 29. oktober 2015

Høstgleder!




Den følelsen det er når en har besteget en fjelltopp.
Her er jeg akk kommet meg opp på "Skornetten",
som ruver 803moh i Nissedal.





En dag i høstferien dro jeg og minstemann(17år)
ned en tur til mormor og bestefar.
Vi hadde tatt med oss alt av spraybokser og andre malings-spann.
Bestefars dreide boller ble det blåst støv av og vi satte i gang
med en "facelift".
Ble ikke disse kule?


O'lykke for den som har ei søster med et epletre i hagen.
Det er blitt en tradisjon for oss å lage vår egen eplesaft.
Kortreist og velgjort! 




På besøk i venners hytteparadis!



På ei solseng i oktober er rett og slett herlig.
her er jeg i svigermor's hytteparadis!

           

I fjor måtte vi sage ned vår høye granhekk, og den var VELDIG høy, ca 12m.
Nå er hekken omgjort til et vedlag i carporten, og da fikk jeg
prøvd meg bak kløyvemaskina. Det var en fredfull jobb,
 så nå skjønner de som storkoser seg med vedhogst.


Men du, vil du høre en hva vi holder på med for tiden? 


Vi har solgt huset vårt og skal nå bygge nytt hus!!!
Dette blir knallspennende, gøy, sikkert litt slitsomt
 og garantert noe vi ikke har gjort før, og
 vi er så heldige å få låne hytta til svigermor,
så snart skal vi flytte ut på hytta og være på hyttetur et helt år!


Gleder meg til å vise dere hvordan hyttelivet er og husbygging!






Noen dager fylles flyttekasser og hybelkaniner utryddes.
Andre dager treffes venninner for å støpe krukker og kar.

                               

Vi brukte hele 5 sekker med betong!
Storkoste oss og gleder oss vilt til å se det ferdige resultatet.


Live. Laugh. Love.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar