torsdag 19. november 2015

Åhhh, som jeg gleder meg!





Dagene går utrolig fort nå om dagene!
Julemesse, flyttekasser og rydding preger
dagene i våre, og timene mellom
 morgen og kveld fort!

Noe som er litt vittig syns jeg;
Uansett om det gjelder opp-pussing eller flytting
er slutten uendelig laaaaaang.
Vi har pakket i snart tre uker, skapene tømmes
flyttekasser og søppelsekker fylles.
Neste fredag går det store flyttelasset
til lager og garasje til mine foreldre.
Da er det bare litt småtteri igjen
og vi er superklare for å for 
å være(flytte) på hyttetur i et år!

Gleder meg til å bruke vinterdagene ved sjøen 
og planlegge huset vi skal bygge!





Tok et flyttelass med på hytta i går, 
og for en deilig dag det ble.
Først inn med kurver og kasser,
så rett ut i sola.
 En av planene var og sette løk i krukker og kar.
Håper at rådyra holder seg unna nå som vi skal bo der.
Gleder meg til å se det spire og gro.

Jeg gikk rundt i hagen mens novembersola varmet.
En hummerfisker tøffet forbi.
Tipper han også syns det var en herlig dag ved sjøen.


Mye bær på Kristtornen!



 Det er jo bare en lek å sette løk når en kan kaste jakka,
nyte synet av stille sjø og blå himmel!



.....og før jeg flytter fra hagen min
høster jeg av Hortensian.
Oppfordrer alle hage-eiere å eie en Hortensia.
Den gleder på mange måter.

Ja, sånn går dagene hos oss for tiden.
Mange hyggelige øyeblikk, tunge løft, drømmer og planlegging.
Så langt er det gøy og spennende å bygge hus, 
og nå som valget er tatt om å bygge
går tida alt for seint.
Jeg er klar som "et egg" og full av ideer!

Vi "sees" ved neste innlegg!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar